העצמה לחיים בריאים

מתחילה לשנות דיבור פנימי
sea-beach-holiday-vacation.jpgבנות, אנחנו לקראת שינוי גדול.. אני רוצה לשתף אתכן כיצד ניתן לייצר שינוי כמעט מיידי באופן שבו אנחנו מעריכות את עצמנו, אוהבות ומפרגנות לגוף ולנפש שלנו! בפעם האחרונה, כתבתי על כך שלעולם אל תאשימי את ביולוגית הגוף.. אני יותר מדי שמנה, אני יותר מדי גדולה כמו כל המשפחה שלי..המחשבה שלך שולטת על המוח שלך..לא משנה מה הנסיבות של חייך!
מניסיון, את יכולה לשנות את הדרך בו את חושבת על אוכל ואוכלת את המזונות שלך. אבל איך?
זו שאלת מיליון הדולר. התשובה לכך פשוטה ונמצאת כבר בך..את צריכה לרצות את זה! כדי לגרום לשינוי צריך לרצות בשינוי.
זה נשמע קל אבל אני ואת יודעות שזה ממש לא פשוט. המוח שלנו וגם אנחנו כבני אדם, אנחנו יצורים של הרגלים ועד שלא נשים סוף להרגלים שלא מקדמים אותנו(!) לא נביא לשינוי.
בואי נתחיל בדבר אחד פשוט שאותו אני מבקשת ממך לעשות במשך שבוע ימים בבוקר. שינוי בשיח הפנימי שיוביל אותך לשינויים גדולים אח"כ.. סימכי על עצמך.. זה יקרה.. לישות העליונה יש תכנית גדולה יותר ממה שאת כרגע רואה ואת צריכה להאמין בזה.
אני לא רוצה שתתחילי לרוץ, לא רוצה שתאכלי כל היום עלים ירוקים ולא מדובר על כך שתתחילי לשתות שייקים עם רכיבים שאת לא מסוגלת להגות.. הדבר היחידי שאני מבקשת ממך לעשות זה את הדבר הבא שיהפוך לרוטינת הדיאלוג הפנימי שלך:
כשאת מתעוררת בבוקר במשך שבוע, כשאת מול המראה אחרי שאת מצחצחת שיניים ושוטפת פנים, תגידי לעצמך שבעה(או יותר) משפטים קצרים חיוביים לעצמך על עצמך!, בקול, שמתחילים במילה אני!! לדוגמה:
אני מושלמת כמו שאני
אני נראית יוצא מן הכלל היום
אני אוהבת את החיים שניתנו לי
אני אוהבת את עצמי
אני אישה מדהימה ואנשים אוהבים את חברתי
אני אישה אוהבת אנשים
אני אישה חכמה
אני יוזמת, אני מעניקה אהבה ועוד. לפני שתגידי משהו.. זה ישמע לך בהתחלה מוזר.. כי את אולי לא מרגישה כך לגבי עצמך, למעשה ..שנות אור ממך.. אבל האני שלך.. הניצוץ הקטן שיהיה גדול הנמצא בתוכך.. זקוק לליטוף..אז מה שכרגע לא נשמע הגיוני.. יהפוך להגיוני וברור מאליו. הנפש שלך צריכה שילטפו אותה, שיעירו אותה לדברים גדולים יותר. זיכרי שכל שינוי מגיע מבפנים! השיח הפנימי שלך חייב להשתנות ורק אז דברים יוכלו לזוז. אני מבטיחה לך שאחרי שלושה ימים את תרגישי בשינוי חיובי לקראת עצמך!! זה מדהים.
דבר אחרון.. מים! זה הדבר הפיזיולוגי היחידי שאני מבקשת ממך כרגע, תתחילי לשתות מים. אני רוצה שתשתי בין 8 ל 10 כוסות מים ביום. המים מרגיעים את הנפש ויכולים להתחיל להזיז את המטבוליזם למקומות יותר חיוביים וזורמים. אם קשה לך עם מים, תשתי תה ללא קפאין ותמהלי אותו.
אז מי מעוניינת להתחיל את השינוי איתי? תצטרפי אליי!