אודותיי

לפני הכל, אני אמא לשלושת ילדיי המקסימים ולכלבתי האהובה. אני מכורה  לכתיבה ומילדות מצאתי עצמי כותבת הגיגים, שירים, סיפורים קצרים ומה לא.. כיום אני גאה בשבעת ספרי הבישול שכתבתי (והיד עוד נטויה) באנגלית ובעברית.
אני שפית מוסמכת מטעם  ה Natural Gourmet Institute, בי"ס קולינארי המתמחה בבישול ואפייה בריאה במנהטן ושפית קונדיטורית וזו שפיתחה ויזמה את קמח "כרגיל" קמח כרגיל– תערובת של קמחים ללא גלוטן שעובדת באפייה אחד לאחד עם מתכונים "רגילים".
מזה כשנה וחצי אני מתפקדת כיועצת קולינרית לחברת התעופה האחת והיחידה שלנו "אל על" ועומדת מאחורי התפריטים והמנות הבריאות לטסים בחברה. שפית מרצה לרשתות מזון ולבתי מלון שונים המעוניינים ללמוד את רזי הקולינריה הבריאה. מכהנת כשפית מרצה בINSITUTE OF CULINARY EDUCATION המוסד המפואר ללימודי הקולינריה ששוכן במנהטן, ארה"ב ובדן גורמה תל אביב.
אני  אוהבת לבשל ולהתנסות בטכניקות קולינאריות חדשות אך מעל לכל חוקרת רבות את  הקשר הבלתי מתפשר בין תזונה בריאה, אוכל בריא וקולינריה, זה תמיד הקסים אותי. בעיסוקיי השונים, אני מתמחה בבישול בריא ואפייה ללא אלרגנים בעיקר ובייחוד אפייה ללא גלוטן וטבעוני, אני באופיי יזמית, אוהבת שינויים מהירים ולא מפחדת מהם, פורצת דרך בעולמות התוכן וההעצמה הבריאותיים.
זכיתי לעבוד עם טובי השפים בניו יורק, שפים אמיתיים שחיים מטבח, ללא גינונים מיותרים. מאז ומתמיד אהבתי להאכיל אנשים ותמיד נרדמת בלילה עם ספר בישול "עסיסי".

מצגת זאת דורשת JavaScript.

כל הזכויות  למתכונים שייכות לשפית עינת מזור, אין להעתיק, לצלם , לפרסם ללא רשות בכתב מהשפית עינת מזור, בעלת זכויות היוצרים. החלפה של חומר גלם כזה או אחר אינה מהווה מתכון חדש ולפיכך תוחשב כהפרת זכויות היוצרים של עינת מזור.

מקווה שתספגו הרבה ריחות ותתנו ביסים גדולים בחיים ובאוכל בריא ומשובח!

שלכם, עינת

הצטרפו לבלוג!